Parę słów o marce Zara

    Kiedy w 1975 roku Amancio Ortega otworzył swój pierwszy sklep w La Coruni chyba nie wyobrażał sobie, że trzy dziesięciolecia potem zostanie najbardziej zamożnym obywatelem półwyspu iberyjskiego i zajmie piątą lokatę w rankingu światowych bogaczy w 2012 roku. A był tak przekonany o sukcesie, że jego marzenia się ziściły? Trudno powiedzieć.

    buty

    Autor: Solo Femme
    Źródło: Solo Femme

    Co jest za to pewne to to, że dziś każda kolekcja Zara jest obserowana w świecie mody z gigantycznym zainteresowaniem. Nie ma się co dziwić, każdy kto zapozna się z pozycjami modowego potentata – na witrynie WWW, w magazynie modowym bądź w TV – z pewnością stwierdzi, że kreacje są pomyślane fantastycznie, a materiały użyte do wyprodukowania są najwyższej jakości. Właściwie w tych dwóch atutach można doszukiwać się źródła ogromnego sukcesu ubraniowego biznesmena.

    Wielką rolę posiada też sprawny marketing. Od niedawna podstawową twarzą tej renomowanej marki jest wspaniały piłkarz i globalny gwiazdor – David Beckham. Przedmiotem promocji w tym wypadku stała się nowa bieliźniana kolekcja Zara. Kontraktowanie celebrytów do promowania firmy to klasyczne posunięcie marketingowe, które gwarantuje wiele dobrego przedsiębiorstwu. Lecz tak czy inaczej, Zara nie wymaga gigantycznych środków na marketing, ponieważ marka ta jest znakomicie rozpoznawana na całym globie. Szyldy z napisem Zara można spotkać w 50 państwach świata.

    buty damskie

    Autor: Tosca Blu
    Źródło: Tosca Blu

    Wiosna to czas wyjątkowo zmiennej aury – wszakże mawia się, że w marcu jak w garncu. Tygodnie bywają miłe, lecz zdarza się, że sporo pada. Na takie dżdżyste dni świetne będą zgrabne kozaki Zara, sprzedawane w najnowszej kolekcji tej hiszpańskiej marki. Jeśli nie masz ochoty opuszczać pokoju, by obejrzeć ubrania i buty w sklepie, możesz zapoznać się bliżej z mocno interaktywną witryną internetową firmy, na której znajdziesz fajne aplikacje multimedialne, które uproszczą zakup kreacji. Mowa Rzecz idzie tu o internetowej przymierzalni, w której kreacje wdziewa się na figury modeli.

    Źródło: domodi